ΜΠΕΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Ακόμα και μικρά διαλείμματα δράσης μέσα στην ημέρα (π.χ. 3×10 λεπτά τη μέρα) μπορούν να σε βοηθήσουν να «κάψεις» επιπλέον θερμίδες! Κατέβα μια από τις πολλές πίστες του Χιονοδρομικού Κέντρου στον Παρνασσό, “μάθε” στο σώμα σου να κρατάει ισορροπία στις διασκεδαστικές στροφές και δες μπροστά στα μάτια σου το χιόνι να παγώνει και τις θερμίδες να καίγονται!

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΩΡΑΙΑ

Σε μια δύσκολη μέρα, το σωστό τραγούδι μπορεί πραγματικά να σε κάνει να αισθανθείς ωραία. Και αυτό γιατί όπως κάθε άσκηση έτσι και ο χορός απελευθερώνει ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις ευτυχισμένος και κάνει θαύματα για το σώμα και τη διάθεσή σου ακόμα και στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες!

ΤΑ YOUTUBE ΒΙΝΤΕΟ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ !

Παρακολουθώντας αστεία βίντεο είναι πολύ διασκεδαστικό. Το να “τραβήξεις” βιντεάκι τους φίλους σου να προσπαθούν να κατέβουν τις πίστες μπορεί να είναι ακόμα πιο διασκεδαστικό! Ποιος ξέρει, ίσως το επόμενο μεγάλο hit στο Youtube να είναι το φοβερό “άλμα” που πέτυχες!

ΕΞΟΠΛΙΣΟΥ ΚΑΙ… ΦΥΓΑΜΕ!

Εκτός από τα σκι ή το snowboard που θα νοικιάσεις, θα χρειαστείς οπωσδήποτε για το κρύο ένα μπουφάν (όχι μάλλινο ή δερμάτινο), γάντια του σκι (όχι μάλλινα γιατί βρέχονται), σκουφί και κάλτσες του σκι. Επίσης πολύ χρήσιμο, αν δεν φορέσεις φόρμα σκι, είναι ένα αντιανεμικό παντελόνι για να το βάλεις πάνω από το τζιν ή την αθλητική φόρμα σου. Τέλος, μην ξεχάσεις γυαλιά ηλίου για το έντονο φως στο χιόνι και ένα αντιηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας!